Afvalbrengstation Pekela verder als 'Milieustraat' en uitgebreid geopend

Foto: Facebook Gemeente Pekela

Geplaatst: maandag 31 maart 2025 om 15:45 | Views: 13234

NIEUWE PEKELA - Het afvalbrengstation in Pekela krijgt een nieuwe naam en een ruimere openingstijd. Vanaf nu gaat de locatie verder onder de benaming ‘Milieustraat’ en is het niet alleen op vrijdag en zaterdag, maar ook op dinsdag geopend.

Duurzaam afval scheiden
Wethouder Reiny Kuiper licht toe: "De nieuwe naam benadrukt dat we meer doen dan alleen afval inzamelen. In de milieustraat staat afvalscheiding centraal, waarna materialen en grondstoffen op de juiste manier worden verwerkt."

Uitgebreide openingstijden
Vanaf nu is de milieustraat op de volgende momenten geopend:
🔹 Dinsdag: 08.00 – 15.45 uur
🔹 Vrijdag: 08.00 – 15.45 uur
🔹 Zaterdag: 08.00 – 11.45 uur

Let op: Afval kan tot uiterlijk 15.45 uur of 11.45 uur worden gebracht, zodat het personeel van Omrin de milieustraat op tijd kan afsluiten.

Bron: Facebook gemeente Pekela

Eerder verschenen:

Bezoekers van volle Georgskirche genieten van grensoverschrijdend concert in Weener
WSS viert 75-jarig jubileum met sportieve activiteiten en feestelijke avond
Hoera Sharon, 30 jaar! 🎉
Martin Haan wint Jelly Beansraadactie bij de CDA caravan op de Schutsemarkt!
Sterke start voor groeiend netwerk van bewonersinitiatieven
WSS-jubileumweekend in Oude Pekela feestelijk van start gegaan
Nieuwe wandelgroep voor korte afstanden van start in Oude Pekela
Gietvloeren in woningbouw: wat je moet weten voor je kiest
Lokale Evenementen vs. Digitaal Vermaak: Wat Kiezen Pekelders?
Veilig ondernemen centraal tijdens drukbezochte ondernemersbijeenkomst
Meneer Jager wint Patat Schnitzelwedstrijd van HSV De Beurs
Karttalent Noah Philips keert sterk terug na elleboogbreuk
Oude kluis op basisschool Groen van Prinsterer onthult historische schat
Veiligheidsdag 19 juni in Oude Pekela gaat niet door
Nieuw coalitieprogramma Pekela: Pekelder PVV, SP en CDA vormen coalitie
Bounce Back sluit succesvol seizoen af en richt vizier op EK in Praag
Eerste Fyzigo Jeugdvoetbaltoernooi bij VV Noordster Oude Pekela groot succes
Muziek, marktkramen en ontmoetingen maken Schutsemarkt Nieuwe Pekela compleet
Pekelder Andrea Groenhof-Weits vertelt op tv over Nationale Wandeluitdaging
Nieuwe Pekela; van bomenbuurt zonder bomen naar dorp met ballen

Reageren

Reacties lezen en schrijven is bij dit artikel niet mogelijk. U heeft geen [MijnPP-account].

j70k0f0m22b7l86o79n618je15