Verpleegcentrum Dokhuis viert tienjarig bestaan met feestweek

Geplaatst: donderdag 28 mei 2026 om 11:45 | Views: 3719

OUDE PEKELA - Het is alweer tien jaar geleden dat verpleegcentrum Dokhuis in Oude Pekela de deuren opende. Het jubileum wordt deze week uitgebreid gevierd met diverse feestelijke activiteiten voor bewoners, medewerkers en bezoekers.

Woensdag stond in het teken van de jaarlijkse voorjaarsmarkt. De markt werd officieel geopend door burgemeester Jaap Kuin, die zichtbaar genoot van de gezellige sfeer en het brede aanbod aan kraampjes.

De burgemeester voelde zich volgens aanwezigen “als een vis in het water” of beter gezegd: “als een vogel in zijn hok”. Tijdens zijn bezoek wist hij namelijk twee vogelhokjes voor in zijn tuin op de kop te tikken.

De feestweek bij Dokhuis duurt nog enkele dagen en staat volledig in het teken van ontmoeting, gezelligheid en het vieren van het tienjarig bestaan van het verpleegcentrum.

Bron: Facebook gemeente Pekela

Eerder verschenen:

Pekelder Andrea Groenhof-Weits vertelt op tv over Nationale Wandeluitdaging
Nieuwe Pekela; van bomenbuurt zonder bomen naar dorp met ballen
Campagne-tour ‘Groninger grond zoekt tuinder'
VAN HARTE: Sjacky Grave 50 jaar!
De Schutsemarkt: meer dan een markt alleen
Column Pekela Beweegt: 'In beweging'
Vrijheidsstraat in Oude Pekela kleurt oranje voor WK voetbal
Grote belangstelling bij officiële opening Galerie Spavento in Nieuwe Pekela
VV Pekela promoveert na bloedstollende strafschoppenserie naar vierde klasse
Win het WK-tenue 2026 én open zelf de nieuwe pannakooi!
Vocalgroup VocalSpirit houdt open repetitieavond in Stadskanaal
Geslaagde reünie van El Rondo Nieuwe Pekela brengt oude tijden weer tot leven
Vandaag: Officiële opening van Galerie Spavento in Nieuwe Pekela
VAN HARTE: Jack van der Veen is 45 jaar geworden!
'Putjesscheppers' actief in Pekela
Wedderweg Kerk zoekt kerstboom voor feestdagen in Oude Pekela
TC Nieuwe Pekela grijpt winst in Strijd om Pekels Goud 2026 na spannende strijd
Burgemeester Jaap Kuin opent expositie Ankie Voerman in molen De Onrust
Bijeenkomst voor inwonersinitiatieven in Pekela: ‘Samen bouwen aan een sterker dorp’
Vrijdagavond: BOP 45 jaar – Jubileumtoernooi in de Spil Nieuwe Pekela

Reageren

Reacties lezen en schrijven is bij dit artikel niet mogelijk. U heeft geen [MijnPP-account].

mp98jp64ua37tfg3fut2fvpcd7