Waarom is de 1e Ontsluitingsweg afgesloten?

Geplaatst: dinsdag 9 juli 2024 om 12:00 | Views: 9273

NIEUWE PEKELA - De 1e Ontsluitingsweg, het doodlopende deel tussen de Nieuwe Zuideraanleg en de N366, is sinds enige dagen afgesloten voor verkeer. Wie heeft een idee waarom dat is? 

Eerder verschenen:

Bezoekers van volle Georgskirche genieten van grensoverschrijdend concert in Weener
WSS viert 75-jarig jubileum met sportieve activiteiten en feestelijke avond
Hoera Sharon, 30 jaar! 🎉
Martin Haan wint Jelly Beansraadactie bij de CDA caravan op de Schutsemarkt!
Sterke start voor groeiend netwerk van bewonersinitiatieven
WSS-jubileumweekend in Oude Pekela feestelijk van start gegaan
Nieuwe wandelgroep voor korte afstanden van start in Oude Pekela
Gietvloeren in woningbouw: wat je moet weten voor je kiest
Lokale Evenementen vs. Digitaal Vermaak: Wat Kiezen Pekelders?
Veilig ondernemen centraal tijdens drukbezochte ondernemersbijeenkomst
Meneer Jager wint Patat Schnitzelwedstrijd van HSV De Beurs
Karttalent Noah Philips keert sterk terug na elleboogbreuk
Oude kluis op basisschool Groen van Prinsterer onthult historische schat
Veiligheidsdag 19 juni in Oude Pekela gaat niet door
Nieuw coalitieprogramma Pekela: Pekelder PVV, SP en CDA vormen coalitie
Bounce Back sluit succesvol seizoen af en richt vizier op EK in Praag
Eerste Fyzigo Jeugdvoetbaltoernooi bij VV Noordster Oude Pekela groot succes
Muziek, marktkramen en ontmoetingen maken Schutsemarkt Nieuwe Pekela compleet
Pekelder Andrea Groenhof-Weits vertelt op tv over Nationale Wandeluitdaging
Nieuwe Pekela; van bomenbuurt zonder bomen naar dorp met ballen

Reageren

Reacties lezen en schrijven is bij dit artikel niet mogelijk. U heeft geen [MijnPP-account].

nnp4urrbhocj1i77vcs3mp8ok3