Jan van der Laan met pensioen

Geplaatst: vrijdag 12 juli 2019 om 17:40 | Views: 15325

NIEUWE PEKELA - Donderdag is, na 19 jaar bij Stichting de Badde te hebben gewerkt, Jan van der Laan met pensioen gegaan. Jan van der Laan was gastheer bij de Badde en werkte in Ontmoetingscentrum de Kiepe. Hij kende iedereen die daar binnen kwam. De mensen van Stichting de Badde en de Kiepe zullen hem missen.

Fotoreportage

   Jan van der Laan met pensioen - Foto's Lammert Lemmen

Aan dit artikel is meegewerkt door

Lammert Lemmen
Fotograaf
lammert@prachtigpekela.nl

Eerder verschenen:

De groeiende populariteit van online vrijetijdsbesteding in Pekela
586 verkeersboetes in Pekela, goed voor € 167.888,00
Kledingwinkel voor de minima aan Holland Marsh 27 juni niet open
27 juni: Hervormde kerk haalt oud papier op in Pekela
FOTOREPORTAGE Classic Demorace Holland Marsh Nieuwe Pekela
VAN HARTE: Echtpaar Spieard 60 jaar getrouwd
4 lokale activiteiten in Pekela die je vrije tijd vullen
Einde voor Truckrun Pekela: organisatie stopt na jaren van succesvolle edities
Jaarlijkse Jachthavenmarkt op zondag 28 juni geannuleerd
Hoe digitale gewoonten veranderen in Pekela
SCHEID💔DOOS uitgereikt aan basisscholen in Pekela: steun voor kinderen van gescheiden ouders
Groep 8-leerlingen van de 7-Sprong kiezen zelf schoolspullen voor middelbare school
Pekelder Kaderbrief 2026: koers houden met oog op de toekomst
Geen regulier spreekuur bij politiebureau Pekela tijdens zomervakantie
Bezoekers van volle Georgskirche genieten van grensoverschrijdend concert in Weener
WSS viert 75-jarig jubileum met sportieve activiteiten en feestelijke avond
Hoera Sharon, 30 jaar! 🎉
Martin Haan wint Jelly Beansraadactie bij de CDA caravan op de Schutsemarkt!
Sterke start voor groeiend netwerk van bewonersinitiatieven
WSS-jubileumweekend in Oude Pekela feestelijk van start gegaan

Reageren

Reacties lezen en schrijven is bij dit artikel niet mogelijk. U heeft geen [MijnPP-account].

n9oi4lno4kgi4fi821j6aieu37